Alone

Alone


A     E          Bm A                                 
اگه تو رو دوستت دارم خیلی زیاد منو ببخش

A     E               Bm                           A

اگه تویی اوون که فقط دلم می خواد منو ببخش

A                           Bm                  A

منو ببخش اگه شبا ستاره ها رو می شمرم

A               E             Bm                 A

منو ببخش اگه بهت خیلی میگم دوستت دارم

A                           Bm                 A

منو ببخش اگه برات سبد سبد گل می چینم

A               E             Bm                 A

منو ببخش اگه شبا فقط تو رو خواب می بینم

 A                   D           E                A

منو ببخش اگه واسه چشای تو خیلی کمم

 A               D          E                A

تو یه فرشته ای و من ولی فقط یه آدمم

 A              D            Bm                 A

منو ببخش اگه برات میمیرم و زنده می شم

A              E            Bm                 A

اگه با دیوونگیام پیش تو شرمنده می شم

A              D            Bm                 A

منو ببخش اگه همش میسپارمت دست خدا

A              E            Bm                 A

اگه پیش غریبه ها به جای تو میگم شما

 A                         D           E                   A

منو ببخش من نمی خوام تو رو به ماه نشون بدم

 A                         D                          A

نشونی تو نه به شب و نه دست آسمون بدم

 A                    D           E                  A

منو ببخش اگه میخوام تو رو فقط واسه خودم

A                            D                       A

ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com